3 Februari

Hmmmmmm...
Läxorläxor och läxor! Accounting II is killing me!
Menmen bara man orkar sätta sig och ta itu med den så kommer man igenom den också... Men detta med Accounting,, Nej tack det vill jag absolut slippa att syssla med i en framtida yrkeskarriär.
Idag var jag på Fitness 19 och efter det gymmande jag samt gick en promenix.
Sedan har jag ätit en Sub idag.
Sub ska man inte köpa på Subway utan på Jack & Johns Yammi!
US history går toppen på inlämningarna, jag fick till och med beröm av klassisarna men Quizen alltså...De förväntas man tydligen ha lusläst alla rader inför...
I Intro to Business fixade jag 20/20 :) haha Nu gäller det bara att fortsätta så!
Sedan var det ju det här med Engelskan haha Jag tar en Engelska kurs som motsvarar Svenska B tror jag,, 15 sidors uppsats på g hahaha,, Jaja någon Swenglish poäng kanske man kan knipa haha
Nu ska jag vila inte skriva

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0