5 Februari

Femte Februari och tiden den bara flyger förbi!
Igår var en bra dag :) Lämnade in min eviga accounting och fick 41/50 which wasn't too bad. Jag är faktiskt nöjd och redo för nästa kapitel men fy vad läxor jag har denna helgen...
Igår var jag i Rimrock mall igen! Det finns inte så mycket bättre urval här när det gäller ett samlat shoppingställe. Hur som helst var det en bra shoppingtur!
Ett Lancome Puder och en Businesskavaj eller faktiskt mer än så!
Jag slank in på Abercrombie och då kom butikschefen fram och frågade:
Can I ask you a question? I was like, sure and she goes skulle du vara intresserad av att jobba här? Jag skiner upp som en solen men mörknar snabt när jag kommer till att förklara att jag är här på ett studentvisa och har tyvärr ingen möjlighet att jobba. 
Sedan lägger jag till Just Nu och fortsätter men om jag kommer tillbaka i höst så vill jag mer än gärna jobba! Hon bara men gud va kul! Jag bad om hennes kort och då sa hon, vi behöver part-time, full-time och extra vad som passar dig helt enkelt! Så dit ska jag höra av mig om jag kommer tillbaka i höst! Jag får visserligen söka nytt visa men det behöver jag ju i allafall :P
Sedan kom jag hem och på vägen hem ringde Brian som jag mejlat extra eftersom jag inte fått min form ännu (även om jag skickat 8 email) Han hade som ursäkt att han varit på konferens.. Men nu skall formen i allafall vara skickad. Det underlättar mycket!

Lite extra hihi
När jag kom hem berättade jag för Blake att jag fått höra att Abercrombie chefen anställt Frenchie på Blakes ski team också och Då berättar Blake att Frenchie hade varit där och inhandlat boxers haha där ser man ;) haha

Idag har jag varit på Rundvandring på MSUB och även konstaterat att jag har lika långt kvar till en Business Degree som till en Bio så nu kan jag välja.
Gud vad svårt!
Och Vill jag verkligen vara i Billings?

Blake är sjuk,,Stackarn men jag plåstrar om,,var och köpte på skoj ölisis haha (Det trodde ni inte va?) (Inte jag heller men när jag såg det var jag  bara tvungen att skämta till det, till han som är så stolt för att han är 75% tysk haha) limeisis och bananisis blev det också eller popcicle som de kallas här:)
Jag köpte förkylningsmedicin också!
Sedan gymmade jag :)
Tre månader på Fitness 19 för 119 dollar kap tycker jag :D
På Fitness 19 är det lite bättre åldersspridning och kroppsspridning så det känns mycket mer bekvämt än Anytime Fitness.

Har mailat ett företag här i Billings. Men jag är fortfarande lite skeptisk mot att presentera min idé här i USA. Vi får se vad det blir!

Nu var det massa info här men det händer mycket tro det eller Ej!
Det var allt för idag!
En lätt rabbling så att säga man måste ju uppdatera ;)
En sak till köp inte filmen Dad den slutade i självmord och det är även filmen Whatever works influerad av... Hemska!

Tjohej nu ska jag vidare!




Kommentarer
Postat av: Sophie

Oh va roligt att läsa! Nu när jag har hittat din blogg har du skaffat dig en stammis! Blir alltid så avundsjuk när jag ser allt du gör! Jag vill också plugga utomlands och bli grym på engelska! Du är en tuffing du! :)

2010-02-08 @ 15:36:54
URL: http://sophiethilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0