Blake har åkt igen

Jahopp då var man ensam hemma igen. Hem för att tvätta var han och sedan borta innan jag han blinka.
Själv har jag roat mig åt att ringa mitt försäkringsbolag angående en bill för en influensa kontroll jag gjorde i höstas och kära Obama sluta att prata och lyft på rumpan, instifta hälsoreformen NU! $1200 för en vanlig hederlig hälsoundersökning. Tur att jag har försäkring i allafall.
Annars har jag gjort läxor och varit på TJMAX,,TJMAX ojoj skoj skoj ställe det:P
Pank som jag känner mig skramlade jag ihop lite mynt, spenderade 2 timmar i affären och kom sedan ut med en korall polotröja för $3 dollar :) FYNDFYND
TJMAX är som en outlet fast billigare och med massaor av nya varor varje vecka. Någon kanske känner till Marshalls (tror de stavas så) de hör ihop. Önskar att de fanns i Sverige! Folk skulle leva där! Ett Ullared fast med kvalité. Det finns antingen ett TJMAX eller Marshalls i nästan varje stad i dessa trakter och man kan hitta allt från Ralph Lauren till Ullared plaggisar :)
Just det jag kollade på OS idag också ajaj ingen svensk dag för de alpina idag inte och stackars Anjan! Men USA jublar vidare i striden om flest Medaljer. Coolt är det allafall att Lindsey Vonn (Hennes giftanamn ger hon lätt rätt status) är från samma klubb som Blake :) Blake är kompis med hennes bror :)
Jiha söta proffsiga hon massa grattis!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0