20/21 Januari - past midnight

Under Onsdagen har jag varit i Karlstad, fixat mig + shoppat och träffat Elin i Karlskoga.

Började morgonen med att lifta in till Karlstad. Hade sådan tur att båda syrrorna skulle till skolan. Väl framme blev det en Café Mocca på Espresso House i väntan på min tid hos frisören.
Espresso House har absolut en underbart god mocca men till min förvåning fick jag den idag serverad ljummen. Mig gjorde det inget eftersom att jag inte gillar hett kaffe men för 35 kronor borde inte moccan serveras ljummen. Kanske var det ett morgonmisstag!

En uppdrucken mocca gav mig friska kliv mot frisören. Idag var det en Raggadish som gällde :) För er som inte vet vad en Raggadish är så är det en underbart bra blandning som tar bort all utväxt och fräshar upp gamla slingor :)

Orofluido hade precis kommit in hos frisören och nu även bland mina hårprodukter! Oro gjorde håret underbart mjukt, glänsande och vackert jag var bara tvungen att köpa detta serum!

Lunch hade jag klockan 9.50 haha :) En Kyckling Baguette på Sjöqvistens. Den gjorde susen för full av energi gick jag sedan loss i Karlstads affärer.
Inköpen idag blev ett Tomas Sabo Halsband(För mormors julklappspeng), en svart Notebook från Bokia, Åres Choklad praliner, en vit blus från Esprit(rea), vita converse, två par höga strumpor från lindex(rea), en rutig scarf vårnyhet från MQ samt ett vitt baslinne från trogna Hennes & Mauritz. 

Chokladpralinerna är till min gudmor som snällt ställde upp och hämtade mig mitt i natten när jag kom hem från USA. Familjen var i Sälen, dit det var tänkt att jag skulle åka men jag missade tåget i Köpenhamn med 20 minuter och hamnade slutligen vid midnatt efter flera förseningar och tågbyten i Karlstad. Väl framme skulle syster yster hämta upp flyktiga Sara men syster ysters bil startade inte.
Därför fick kom istället EWA!
Underbart bra att EWA var i Kristinehamn och inte i Stockholm. För hennes insats får hon vallade skidor av PaPPa, middag av MaMMa och Chokladpraliner av MIG! :)

Senare Under dagen träffade jag Elin i Karlskoga! Vi fikade och gjorde stan! Blev ytterligare lite shopping! Ett skärp från JC. Mycket trevligt och kul att träffa Bergstedtskan även om det var kort! (God Kladdkaka med GRÄDDE)

Ikväll har jag tittat på tv blandannat på CNN direkt från Haiti. Fy Vad hemskt det är det som sker där. Jag lider med dem...Önskar jag kunde göra något! Funderar på att skicka 50 kronor med SMS då har man i allafall bidragit på något sätt. All heder åt alla voluntärer som hjälper till där nere!

Alldeles nyss ringde BLAKE! Wiiiiie :)
Såååååååååååååååååååååååååååå Hääääääääääär Glaaaaaaaaaad Bleeeeeeeeeeeeeev JaaaaaaaaaaG!
Äntligen hade han fått ordning på alla siffror i mitt svenska nummer!
LOVE YOU


~Sara~





Kommentarer
Postat av: johanna

Hej, japp det har kommit fram och jag tackar så mycket :) Det var finfint :D

2010-01-21 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0