22 Januari

SnöSnöSnöMassorMedSnöSnöMeraSnö!

Igår var jag och åkte längdskidor med mammi, jobbade med mitt projekt och fick sommarjobb :) Toppen dag igår.
Köpte även stövlar och bytte batteri i min klocka. Realisation är det i affärerna men absolut inte i min plånbok.

Idag vakande jag med ont i nacken och allt eftersom har dagen skymt i takt med ljuset.
Ingen vidare dag...Läxgöra nu och sedan kommer Mammsens kompis på Middag.
Utgång senare?

Bara 2 dagar kvar... Funderar på om jag skall till OS eller inte. Jag har en volutär plats där men tror att jag skall tacka nej till den. Skolan tar upp för mycket tid och voluntärarbete är obetalt. Kanske skall jag ta en frülingstripp till Lauren istället. Lauren bor numera i SanFran. Fört ska jag i vilket fall flyga tillbaka till Nord Amerikatt. 

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0