24 Januari

OJOJOJ Vilken DAG!
Och än är den inte slut!
Började morgonen med läxor, sedan längdåkning med mammi och Fisen för att sedan direkt efter skidandet åka till Expert Karlstad för att köpa en ny laptop. Blev leggins och Tshirttunika på Gina också!
Kom hem fick i mig Mega god Köttfärslåda, åkte till mormor och sedan till pappas jobb för att fixa lite. Fick en finfin resepeng av Mormor 1000Kronor och ett brev. Hon är för Gullig!
Nu har jag precis gjort klart mera läxor, programerar min daot förfullt och fixar med boknings nummer.
Av mot Arlanda jodå morgonstund har guld i mund, klockan 4 i morgon bitti och jag har inte Packat än!!
Sååååååå Stressad!!
Pratade nyss med BLAKE!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0