29 Januari

Har varit I Rimrock mall idag och gjort några inköp.
Gympabyxor, hårinpackning, tröja till syster så att hon kan matcha sina joggingbyxor, fick även själv en rea tshirt från Abercrombie & Fitch och så blev det en body lotion, läppbalsam och en bodysplash på Victorias Secret:) (trosor också)
Fick i mig en hamburgare utan kött på Donkan på vägen hem :P
Nu har jag roat mig med historia hela eftermiddagen...
Behövde använda skrivaren men där fanns det inget papper så jag fick åka till Costco. Costco är tydligen ett medemsvaruhus där man måste vara medlem med medlemskort för att kunna handla. Som tur var fick jag ändå köpa mitt printpapper, de ropade bara på supporten! haha
Slaskigt är det, parkeringarna är fulla av mini swimmingpoolar och jaa,, fötterna simmar lungt :P
Hmm inga längdskidor idag men imorn kanske :)
Natti snart!
Bye

Kommentarer
Postat av: Sofia

ska jag få en tröja:D

2010-01-31 @ 15:15:23
URL: http://dopparedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0